Kalite Politikamız
04 Kasım 2021

DEĞERLERİMİZ

 

Hasta ve çalışan güvenliği odaklı sağlık hizmeti sunmak, hasta ve çalışan haklarını gözetmek ve korumak, saygın dürüst ve güvenilir sağlık hizmeti sunmak, dayanışma ve işbirliği, değişim ve gelişime açık, hakkaniyet, sürekli ve erişebilir, rehabilite edici, empati kurabilen, ekip bilinci içinde, etkin ve etkili sağlık hizmeti sunmak

 

KURUMSAL HEDEFLER

 

1- Kurumsallaşmayı güçlendirmek artırmak

2- Hastanenin fiziksel, teknolojik, donanımsal, hizmet altyapısını, kapasitesini iyileştirmek, arttırmak

3- Hasta güvenliği ve memnuniyet seviyesini yükseltmek

4- Çalışan güvenliği ve memnuniyet seviyesini yükseltmek

5-  Sağlık hizmetinin kalite ve verimliliğini artırmak, sürdürülebilirliğini sağlamak

6- Kaynakların etkin, verimli, ekonomik kullanımını ve sürdürülebilirliğini sağlamak

 

 

KALİTE POLİTİKAMIZ

 

Sağlık hizmeti talebinde bulunan bireylere, ihtiyaçları ile ilgili tüm taleplerinin, zamanında karşılanması, yasal ve sağlık mevzuatları doğrultusunda tüm ihtiyaç ve beklentilerini karşılayarak, hasta ve çalışanların memnuniyeti ilkesi ile, etkili, verimli, kolay ulaşılabilir, yeniliklere açık, kendini geliştiren ve sürekli artan bir kalite anlayışı ile hizmet sunmayı taahhüt ederiz.